スポンサードリンク
スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| スポンサードリンク | | - | - | pookmark |
Entry: main  << >>
パンチラの話題も笑って済ませる大人になったエマワトソン
エマワトソンの見事なパンチがが話題になっていますが、アメリカのテレビ番組のインタビューでそのことに触れられても、顔を赤くしながら「下着は着けてたから」と笑って誤魔化してしまうエマワトソン本人。

その可愛い性格でまたファンが増えそうです。(笑)

問題の写真はこちら。
http://dontlinkthis.net/movies/hires/emmawatson11/pages/image18.html


テレビでこんなことを聞かれると、不機嫌になったり怒り出してもおかしくないんですけどね。


 【ヘッポコ翻訳】

彼女がハリー・ポッター初演でドレスの乱れを直している間、期待したよりひらめいた後に、彼女の最後の慎重な最も良い夜までエマ・ワトソンはいました。

19歳の女優はすべて赤面でした、そして、彼女が彼女の下着がオンである赤じゅうたん写真の周りで米国テレビで尋問された後に、くすくす笑いは目立っています。

ワトソンさん(彼女が火曜日にロンドンにおける6番目のポッターフィルムの始まりに到着したとき、集中豪雨を我慢した)は若々しい無経験のせいにした'服装の問題'として彼女の大失敗を記述しました。

しかしながら、昨夜のデヴィッドレターマンショーにおける彼女のインタビューの間、ワトソンさんは、1つの恩寵に、彼女が感謝していると言いました、ホストに言って: '少なくとも私は下着を着ています'。

絵は、彼女が彼女の自由な流れの下部半分をうっかり彼女を置いて、ヴィンテージの1970年代のオジー・クラークが服を着せる調整するのを示しました。下着ディスプレーされています。

彼が絵のコピーを机に置いたとき、無表情のレターマンは、'何がここで起こっているか私たちに言ってください'と言いました。

彼女が手に頭を握っていたのでくすくす笑って、ワトソンさんは、'これは起こる小さい服装の問題でした'と返答しました。

'私は、それが起こったのを実際に覚えていません'。

次に、彼女は聴衆から笑いの一助となりました: '少なくとも私は下着を着ています'。

十代の美は、次に、前に乗り出して、彼女の手に彼女の頭を入れて、宣言しました: '私は、まだ学んでいることをまだ学んでいます!'

ワトソンさん(ポッターフィルムでハーマイアニ・グレンジャーを演じる)は7月15日にシネマで釈放されるハリー・ポッターとHalf Blood王子を昇進させるトークショーに現れました。

彼女は、時にびっくりするほどすごいコーヒーで着色された薄いドレスで有望なイギリス人のデザイナーのクリストファー・ケーンによって設計された、黒いトリムで装いました。

彼女は1組の殺人者かかと、靴のデザイナーシャーロットDellal、モデルアリスDellalの姉妹の手仕事と脚の長い外観を組にしました。(その姉妹は、シャーロット・オリンピアという名で行きます)。

ワトソンさん(現在、Deathly Hallowsを撮影しています)(2個のフィルムに分けられるシリーズにおける最終的な本)は、秋に米国大学で芸術学位を研究するのを計画していると確認しました。

全優の学生は、前にレターマンショーが撮影されるニューヨークのエド・サリバンTheatreに到着しました、黒人の、そして、茶色のぶちのドレスと方言で。

【原文】
After flashing a little more than she bargained for while adjusting her dress at the Harry Potter premiere, Emma Watson was back to her discreet best last night.

The 19-year-old actress was all blushes and giggles after she was grilled on U.S. television about the red carpet photo in which her underwear is on show.

Miss Watson, who endured torrential rain as she arrived at the opening of the sixth Potter film in London on Tuesday, described her blunder as a 'wardrobe malfunction' which she blamed on youthful inexperience.

However, during her interview on the David Letterman show last night, Miss Watson said she was thankful for one saving grace, telling the host: 'At least I'm wearing underwear.'

The picture showed her adjusting the bottom half of her free-flowing vintage 1970s Ozzie Clark dress - and inadvertently putting her underwear on display.

'Tell us what's going on here,' said a deadpan Letterman as he put a copy of the picture on his desk.

'This was a small wardrobe malfunction that happens,' Miss Watson replied, giggling as she held her head in her hands.

'I don't actually remember it happening.'

She then added, to laughter from the audience: 'At least I'm wearing underwear.'

The teenage beauty then leaned forward, put her head in her hands and declared: 'I'm still learning, I'm still learning!'

Miss Watson, who plays Hermione Granger in the Potter films, appeared on the chat show to promote Harry Potter and the Half Blood Prince, which is released in cinemas on July 15.

She dressed for the occasion in a stunning coffee-coloured sheer dress with black trim, designed by up-and-coming British designer Christopher Kane.

She teamed her leggy look with a pair of killer heels, the handiwork of shoe designer Charlotte Dellal, the sister of model Alice Dellal, who goes under the name Charlotte Olympia.

Miss Watson, who is currently filming Deathly Hallows, the final book in the series which will be split into two films, confirmed that she plans to study an arts degree at a U.S. university in the autumn.

The straight-A student had earlier arrived to the Ed Sullivan Theatre in New York, where the Letterman show is filmed, in a black and brown spotted dress and brogues.


http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1198489/At-I-wearing-underwear-Emma-Watson-talks-Harry-Potter-premiere-wardrobe-malfunction.html
| ハリウッドセレブ | 03:45 | comments(0) | trackbacks(0) | pookmark |
スポンサーサイト
| スポンサードリンク | 03:45 | - | - | pookmark |
スポンサードリンク
Comment








Trackback

Sponsored Links

Profile

Recommend

Recommend

Recommend

Search

Entry

Comment

  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    AtoZ (08/27)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    ばいきんまん (06/14)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    リンデル (01/14)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    桃医 (01/08)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    道隆 (01/05)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    サキューン (12/31)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    ナーマソフト (12/26)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    晶太郎 (12/22)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    ちょーたん (12/12)
  • ケリークラークソン、雑誌のカバーはフォトショップ?
    ばきゅら (12/08)

Archives

Category

Link

Feed

Others

無料ブログ作成サービス JUGEM

Mobile

qrcode